Radio ZET bije się o słuchaczy - kampania [WIDEO]

b_150_120_16777215_00_images_Bijemy_sie_o_sluchaczy-Radio-ZET.JPG

10 maja maja wystartowała nowa kampania Radia ZET. Starybrat doi krowę, Michałowski staje się specem od męskiego masażu, a Korościel „kradnie” słuchaczce ogórka. W radiu do wakacji dwie ekipy prowadzących będą walczyć o słuchaczy.

 

To kolejna kampania, w której występują prowadzący programy: poranne „Dzień Dobry Bardzo” (Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat) oraz coraz popularniejsze popołudniowe show „Uważam ZET” (Michał Korościel i Damian Michałowski). Dwie ekipy rywalizują ze sobą o to, która z nich zrobi więcej dla słuchaczy.

W reklamie wykorzystano piosenki Sylwii Grzeszczak „Księżniczka”, Margaret „Wasted” oraz Mroza „Jak nie my to kto”.

Integralną częścią kampanii jest antenowa zabawa „Bijemy się o słuchaczy”. Drużyny prowadzących rywalizują ze sobą o głosy fanów. Co tydzień będą mierzyć się w jednej ze zwariowanych konkurencji wymyślanych przez samych słuchaczy, którzy swoje propozycje mogą wysyłać przez internetowy formularz. Wyniki pojedynków oraz relacje z nich będą dostępne na stronie www.radiozet.pl

Kampania obejmie telewizyjne stacje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i tematyczne, a także wybrane portale internetowe i prasę.

„Nasze filmy pokazują jacy jesteśmy i co jest dla nas ważne. Zetka chce być blisko swoich słuchaczy, poprawia im humory, daje zabawę. A przy tym bawimy się pracą i mamy do siebie dystans – mówi Rafał Olejniczak, szef Radia ZET, członek zarządu ZET Premium i szef stacji radiowych Grupy Eurozet.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował zespół Radia ZET, media zaplanował i zakupił Zenith Optimedia Group.

Nowe spoty reklamowe Radia ZET:

 


Tak wygląda making of z planu: