Jubileuszowa płyta i kampania reklamowa Radia ZET Chilli

b_150_120_16777215_00_images_NSNC10_.jpg10 grudnia, z okazji piątych urodzin Radia ZET Chilli, do sklepów trafiła 10. edycja dwupłytowego albumu „Nastaw się na chill out” z muzyką chilloutową. Dzień później ruszyła kampania reklamowa stacji.

Na płytach „Love” i „Live” umieszczono trzydzieści utworów oddających klimat dobrze znany z anteny Radia ZET Chilli. Wśród muzycznych propozycji znalazły się różnorodne i relaksujące utwory m.in. Johna Legenda, Rhye, Ayo, Birdy czy formacji Quadron.

Album „Nastaw się na chill out vol. 10” to propozycja od Radia ZET Chilli na długie wieczory i leniwe poranki. Płytę od 10 grudnia można nabyć w sklepach muzycznych na terenie całej Polski. Wydawcą albumu jest Universal Music Polska.

11 grudnia ruszyła kampania reklamowa Radia ZET Chilli. Swoim zasięgiem obejmuje prasę lifestyle i modową, dzienniki, tygodniki opinii oraz portale internetowe: Onet i Wirtualną Polskę. Spoty będzie można usłyszeć w Radiu ZET, ZET Gold i ZET Chilli.