Radio Plus w nowej odsłonie zyskało słuchaczy

b_150_120_16777215_00_images_radio-plus.jpgPo zmianie formatu muzycznego sieć Radia Plus osiągnęła rekordowy wynik słuchalności.

 

Na początku kwietnia br. Grupa Radiowa Time przejęła programowanie sieci Radia Plus od Grupy Eurozet. Format muzyczny sieci zmienił się z „Łagodnych Przebojów” na muzykę taneczną, w myśl nowego sloganu „Radio Plus – Zawsze w Rytmie”. Zmianie uległ również program sieci – odświeżono formułę dotychczasowych pasm, a na antenie pojawiły się nowe audycje i nowi prowadzący.

W trakcie pierwszych trzech miesięcy nadawania w zmienionej formule słuchalność sieci Radia Plus znacznie wzrosła. Według najnowszych wyników badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia Plus w okresie kwiecień-czerwiec w grupie docelowej sieci, czyli 30-75 lat, wyniósł 2,5 %. W fali styczeń-marzec br. wynosił natomiast 1,0 %. W ubiegłym roku w tym samym okresie (kwiecień-czerwiec 2012) sieć Radia Plus osiągnęła wynik 0,9 %. Z kolei w grupie wiekowej 15-75 lat udział w czasie słuchania Radia Plus wyniósł 2,4 %, co oznacza ponad dwukrotny wzrost w stosunku do fali styczeń-marzec br. (0,9 %) oraz ponad trzykrotny wzrost w porównaniu do wyników z ubiegłego roku (fala kwiecień-czerwiec 2012 – 0,7 %).*

Są to najlepsze wyniki słuchalności Radia Plus od września 2010 roku, kiedy to Radio Plus i VOX FM połączyły się w jedną sieć radiową. Od momentu połączenia sieci do końca marca br. udział w czasie słuchania Radia Plus w grupie wiekowej 30-75 lat kształtował się w granicach 0,7 % - 1,3 %, natomiast w grupie 15-75 lat – w granicach 0,6 % - 1,1 %.*

Rośnie też liczba fanów na profilu stacji na Facebooku – w trakcie trzech miesięcy od zmiany formatu nowe Radio Plus polubiło blisko 9 tysięcy osób.

- Cieszymy sie, że zmiany, które wprowadziliśmy w kwietniu, zostały tak szybko i tak pozytywnie przyjęte przez słuchaczy – mówi Piotr Rzepka, nowy dyrektor programowy sieci Radia Plus – Taki wzrost słuchalności pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość. Mamy jeszcze dużo planów, które chcemy wprowadzić na antenę Radia Plus, mogę też już zdradzić, że jesienią szykujemy dużą akcję promocyjną.