Bartosz Kańtoch: "Zawsze lubiłem radio, teraz je pokochałem". Czym jest akcja I LOVE RADIO?

b_150_120_16777215_00_images_ilove-logo-kwadrat.png

11 kwietnia w Dniu Radia wystartowała ogólnopolska akcja „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Project managerem strony Iloveradio.pl został Bartosz Kańtoch, założyciel LubieRadio.pl.

To pierwszy taki projekt na polskim rynku, powołany wspólne przez pięciu największych nadawców radiowych: Grupę Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF, Grupę ZPR Media oraz Polskie Radio. Strona Iloveradio.pl docelowo ma stać się platformą informacji o radiu, skupiającą zasięgiem całą branżę radiową.

- Czas na projekt ukazujący, jak wielką moc ma to ponadczasowe medium. Radio jest z nami praktycznie wszędzie: w domu, w pracy, w samochodzie czy telefonie. Coraz więcej miejsca zajmuje także w Internecie. Dlatego czas na stronę www.Iloveradio.pl. To właśnie z niej dowiemy się, skąd radio cieszy się taką popularnością i poznamy jego marketingowy potencjał. - zaznacza Bartosz Kańtoch, project manager Iloveradio.pl

Akcja jest częścią długofalowego projektu „I love radio”, w ramach którego realizowane będą działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów: zarówno reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych.

„I love radio” to odpowiedź na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość rynkową. W dobie konkurencyjnych nowych mediów cyfrowych, działania podejmowane w ramach projektu, mają przypominać o zaletach radia, jego ważnej roli w społeczeństwie, oraz jak skuteczne jest to medium reklamowe.

- W przeciwieństwie do serwisu LubieRadio.pl, informującego o tym, co najważniejsze w branży radiowej, strona Iloveradio.pl dedykowana jest reklamodawcom, klientom domów mediowych, a także osobom poszukującym wiedzy na temat medium radiowego. Można powiedzieć, że zawsze lubiłem radio, a teraz je po prostu pokochałem - mówi Bartosz Kańtoch.

Projektowi towarzyszy kampania promocyjna w mediach własnych tj. na antenach radiowych i kanałach mediów społecznościowych wszystkich zaangażowanych nadawców oraz kampania informacyjna skierowana do ogólnopolskich mediów branżowych i opiniotwórczych. Uzupełnieniem projektu internetowego jest profil na Facebooku.

Od:
Do:
IX.12
XI.12
XII.12
 II.13
III.13
V.13
VI.13
VIII.13
IX.13
XI.13
RMF FM 25,3% 24,2% 26,9% 25,0% 23,9%
Radio ZET 15,2% 15,2% 15,9% 14,4% 14,9%
Jedynka 11,1% 10,2% 10,0% 11,0% 10,3%
Trójka 7,5% 7,5% 7,2% 7,0% 7,5%
Radio Maryja 2,9% 2,7% 2,4% 2,0% 2,0%
ESKA ROCK 1,7% 1,8% 1,6% 1,5% 1,7%
TOK FM 1,1% 1,1% 1,0% 1,1% 1,1%
RMF Classic 0,8% 0,9% 0,9% 0,9% 1,0%
Czwórka 0,5% 0,5% 0,6% 0,5% 0,4%
Dwójka 0,5% 0,5% 0,4% 0,5% 0,4%
Chilli ZET 0,4% 0,5% 0,5% 0,4% 0,4%
Radio PiN 0,2% 0,1% 0,1% 0,1% 0,1%

Źródło: SMG KRC

Wyniki w wybranych miastach

Polub radio na Facebooku

 

Polecamy

Radio ZET o sobie

Radio ZET to ogólnopolska stacja radiowa należąca do Grupy Eurozet. Została założona przez Andrzeja Woyciechowskiego w 1990 roku jako pierwsza rozgłośnia komercyjna w Warszawie. Codziennie dostarcza milionom słuchaczy rzetelnych informacji, starannie dobraną muzykę (format AC) oraz rozrywkę na wysokim poziomie. Swój program adresuje do dorosłych Polaków w wieku 28-49 lat. Od początku istnienia stacja stawia na profesjonalizm i osobowości. Dziś na antenie można usłyszeć m.in. Monikę Olejnik,Marzenę Chełminiak, Marka Starybrata, Rafała Bryndala, Agnieszkę Kołodziejską, Beatę Pawlikowską czy Janusza Weissa. Od 2005 roku z inicjatywy rozgłośni wręczana jest Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego za najlepszy materiał dziennikarski łamiący stereotypy, wykraczający poza schematy i zaglądający za kulisy otaczającej nas rzeczywistości.

Reklama

Najczęściej grane w radiu

 w okresie: 03.05 - 09.05.2014:

1. Milky Chance - Stolen dance
2. Ed Sheeran
I- I see fire
3. Clean Bandit rather be feat. Jess glynne 
4. Grzegorz Hyży & Tabb - Na chwilę 
5. Cris cab - Liar liar
6. Avicii Addicted to you
7. Bednarek - Chodź ucieknijmy… lou & rocked boys
8. Katy Perry - Dark horse feat. Juicy j
9. Mr. Probz waves
10. Chlöe howl rumour
11. American authors best day of my life
12. Donatan - Cicha woda ft. Cleo & sitek
13. Duke Dumont - I got u feat. Jax jones
14. Bastille - Things we lost in the fire
15. Pitbull feat. Jennifer Lopez & Claudia Leitte - We are one (ole ola) [the official 2014 fifa world cup Song]
16. Shakira - Dare (la la la)
17. Nico & Vinz am - I wrong
18. Aloe Blacc - The man
19. Within Temptation - Whole world is watching
20. Rafał Brzozowski - Magiczne słowa

Źródło: ZPAV

Sonda

Częściej słuchasz radia czy oglądasz telewizję?

Częściej słucham radia - 60.7%
Częściej oglądam telewizję - 25.5%
Trudno powiedzieć - 13.5%

Wszystkie odpowiedzi: 267

Napisz do nas

Komunikaty prasowe:
redakcja[małpa]lubieradio.pl

Kontakt (oferty "dam pracę", patronaty, inne):
kontakt[małpa]lubieradio.pl

Reklama:
reklama[małpa]lubieradio.pl