Radio ZET bije się o słuchaczy - kampania [WIDEO]

b_150_120_16777215_00_images_Bijemy_sie_o_sluchaczy-Radio-ZET.JPG

10 maja maja wystartowała nowa kampania Radia ZET. Starybrat doi krowę, Michałowski staje się specem od męskiego masażu, a Korościel „kradnie” słuchaczce ogórka. W radiu do wakacji dwie ekipy prowadzących będą walczyć o słuchaczy.

 

To kolejna kampania, w której występują prowadzący programy: poranne „Dzień Dobry Bardzo” (Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat) oraz coraz popularniejsze popołudniowe show „Uważam ZET” (Michał Korościel i Damian Michałowski). Dwie ekipy rywalizują ze sobą o to, która z nich zrobi więcej dla słuchaczy.

W reklamie wykorzystano piosenki Sylwii Grzeszczak „Księżniczka”, Margaret „Wasted” oraz Mroza „Jak nie my to kto”.

Integralną częścią kampanii jest antenowa zabawa „Bijemy się o słuchaczy”. Drużyny prowadzących rywalizują ze sobą o głosy fanów. Co tydzień będą mierzyć się w jednej ze zwariowanych konkurencji wymyślanych przez samych słuchaczy, którzy swoje propozycje mogą wysyłać przez internetowy formularz. Wyniki pojedynków oraz relacje z nich będą dostępne na stronie www.radiozet.pl

Kampania obejmie telewizyjne stacje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i tematyczne, a także wybrane portale internetowe i prasę.

„Nasze filmy pokazują jacy jesteśmy i co jest dla nas ważne. Zetka chce być blisko swoich słuchaczy, poprawia im humory, daje zabawę. A przy tym bawimy się pracą i mamy do siebie dystans – mówi Rafał Olejniczak, szef Radia ZET, członek zarządu ZET Premium i szef stacji radiowych Grupy Eurozet.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował zespół Radia ZET, media zaplanował i zakupił Zenith Optimedia Group.

Nowe spoty reklamowe Radia ZET:

 


Tak wygląda making of z planu:

 

 

Polub radio na Facebooku

 

Polecamy

Radio ZET o sobie

Radio ZET to ogólnopolska stacja radiowa należąca do Grupy Eurozet. Została założona przez Andrzeja Woyciechowskiego w 1990 roku jako pierwsza rozgłośnia komercyjna w Warszawie. Codziennie dostarcza milionom słuchaczy rzetelnych informacji, starannie dobraną muzykę (format AC) oraz rozrywkę na wysokim poziomie. Swój program adresuje do dorosłych Polaków w wieku 28-49 lat. Od początku istnienia stacja stawia na profesjonalizm i osobowości. Dziś na antenie można usłyszeć m.in. Monikę Olejnik,Marzenę Chełminiak, Marka Starybrata, Rafała Bryndala, Agnieszkę Kołodziejską, Beatę Pawlikowską czy Janusza Weissa. Od 2005 roku z inicjatywy rozgłośni wręczana jest Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego za najlepszy materiał dziennikarski łamiący stereotypy, wykraczający poza schematy i zaglądający za kulisy otaczającej nas rzeczywistości.

Reklama

Najczęściej grane w radiu

 w okresie: 03.05 - 09.05.2014:

1. Milky Chance - Stolen dance
2. Ed Sheeran
I- I see fire
3. Clean Bandit rather be feat. Jess glynne 
4. Grzegorz Hyży & Tabb - Na chwilę 
5. Cris cab - Liar liar
6. Avicii Addicted to you
7. Bednarek - Chodź ucieknijmy… lou & rocked boys
8. Katy Perry - Dark horse feat. Juicy j
9. Mr. Probz waves
10. Chlöe howl rumour
11. American authors best day of my life
12. Donatan - Cicha woda ft. Cleo & sitek
13. Duke Dumont - I got u feat. Jax jones
14. Bastille - Things we lost in the fire
15. Pitbull feat. Jennifer Lopez & Claudia Leitte - We are one (ole ola) [the official 2014 fifa world cup Song]
16. Shakira - Dare (la la la)
17. Nico & Vinz am - I wrong
18. Aloe Blacc - The man
19. Within Temptation - Whole world is watching
20. Rafał Brzozowski - Magiczne słowa

Źródło: ZPAV

Sonda

Częściej słuchasz radia czy oglądasz telewizję?

Częściej słucham radia - 60.7%
Częściej oglądam telewizję - 25.5%
Trudno powiedzieć - 13.5%

Wszystkie odpowiedzi: 267

Napisz do nas

Komunikaty prasowe:
redakcja[małpa]lubieradio.pl

Kontakt (oferty "dam pracę", patronaty, inne):
kontakt[małpa]lubieradio.pl

Reklama:
reklama[małpa]lubieradio.pl