Rysunkowa kampania Radia Zet

{jcomments on}b_150_120_16777215_00_images_Radio_ZET-logo.png"Wstajesz prawą nogą z Radiem Zet" - pod tą nazwą ruszyła druga tegoroczna kampania Radia ZET. Wspierają ją działania antenowe. Oprócz telewizji, reklamy pojawią się również w prasie, Internecie i w kinach.

 

Kampania Radia ZET wystartowała 25 grudnia. Tym razem spoty są animowane. Widzowie mogą zobaczyć dwie wersje reklam: „Z Radiem ZET wstajesz zawsze prawą nogą” oraz „Z Radiem ZET zawsze jesteś w sosie”. Głosów postaciom użyczyli, dobrze znani z anteny, Agnieszka Kołodziejska oraz Rafał Bryndal.

Kampania obejmie główne i tematyczne stacje telewizyjne, sieć kin Multikino, portale internetowe, prasę codzienną, tygodniki opinii, a także prasę lifestyle. Wspierają ją działania prowadzone na antenie i stronie www.radiozet.pl. Wśród nich planowane są zabawy i konkursy angażujące słuchaczy.

„Przekaz naszych nowych reklam jest prosty: z Radiem ZET zawsze jesteś w dobrym nastroju. Codziennie dajemy naszym słuchaczom dobrze dobraną muzykę i wiarygodne informacje, ale najważniejsza jest dobra zabawa. Chcemy być blisko słuchacza i sprawiać, żeby się uśmiechał - mówi Rafal Olejniczak Redaktor Naczelny Radia ZET i Chilli ZET.

Kampania została przygotowana przez konsorcjum: Brain – kreacja, ADHD Warsaw – strategia. Animacje i rysunki do spotów wykonał Tomasz Janiszewski. Media zaplanował i zakupił Zenith Optimedia Group.

" type="application/x-shockwave-flash">" />

" type="application/x-shockwave-flash">" />