Piotr Metz dla LubieRadio.pl: Komercyjne rozgłośnie radiowe to przedsiębiorstwa

b_150_120_16777215_00_images_piotr-metz.png- Komercyjne stacje nie mają wiele wspólnego z muzyką - mówi portalowi LubieRadio.pl dziennikarz radiowy, Piotr Metz: - To przedsiębiorstwo do sprzedawania reklam, nienastawione na promowanie muzyki.

 

Piotr Metz, jeden z założycieli RMF FM, pierwszej polskiej prywatnej stacji radiowej, nie utożsamia się z obecnym formatem rozgłośni: - Rok 1990 i 2013 to dwie różne stacje, między którymi nie ma żadnego łącznika. - mówi dziennikarz.

- Nie słucham komercyjnych stacji radiowych, bo nie mam na to czasu. Jest mnóstwo nowej muzyki, której chcę posłuchać, ale tam nie znajduję nic dla siebie. - dodaje.

Piotr Metz jest jednym z założycieli największej polskiej stacji komercyjnej RMF FM. Pracował także w spółce Eurozet, radiu Eska oraz polskiej MTV. Jest redaktorem naczelnym magazynu "Machina". Od 2006 r. pełni rolę dyrektora Sopot Festiwal. Pracę radiowca rozpoczynał w radiowej Trójce, do której wrócił w 2005 roku. Na antenie stacji prowadzi m.in. "Listę Osobistą".

W 2007 r. został nagrodzony Złotem Mikrofonem Polskiego Radia "za osobowość radiową i nowe formy popularyzacji muzyki rozrywkowej".