Radio Piekary zyskuje w Aglomeracji Śląskiej. RMF FM numerem jeden
Niekwestionowanym liderem słuchalności w Aglomeracji Śląskiej pozostaje RMF FM - 31,5% udziału w rynku. Drugie w kolejności Radio Piekary (11%) zyskało 4,8 pkt. proc. względem zeszłomiesięcznego badania. Oto raport słuchalności radia na Śląsku przygotowany przez Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik - grudzień 2012.
Duży wzrost słuchalności Radia Maryja w Krakowie. Liderem RMF FM
Warszawa: Radio Zet liderem. Awans Trójki
Radio Zet, mimo spadku słuchalności, utrzymało pozycję lidera w Warszawie, uzyskując udziału w rynku na poziomie 12,6% - wynika z raportu Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik - grudzień 2012 dla portalu LubieRadio.pl. Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowała Trójka (10,5%), wyprzedzając Jedynkę (10%).
Sieci radiowe zyskują słuchaczy. Najwięcej Złote Przeboje
RMF FM traci, Radio Zet w górę
Wyniki Słuchalności według Radio Track
wrzesień 2011 : listopad 2011 | grudzień 2011 : luty 2012 | marzec 2012 : maj 2012 | czerwiec 2012 : sierpień 2012 | wrzesień 2012 : listopad 2012 | |
Radio RMF FM | 26,8% | 25,4% | 23,7% | 25,1% | 25,3% |
Radio ZET | 16,2% | 15,3% | 15,6% | 15,2% | 15,2% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 11,5% | 11,6% | 12,0% | 12,6% | 11,1% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 8,2% | 7,7% | 8,9% | 8,7% | 7,5% |
Radio Maryja | 2,0% | 3,0% | 2,5% | 2,3% | 2,9% |
ESKA ROCK [2] | 1,4% | 1,7% | 1,7% | 1,9% | 1,7% |
Radio TOK FM | 1,3% | 1,5% | 1,3% | 1,1% | 1,1% |
RMF Classic [2] | 0,7% | 0,7% | 0,9% | 0,9% | 0,8% |
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia / do 2010-07 Polskie Radio Euro | 0,4% | 0,5% | 0,5% | 0,5% | 0,5% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,7% | 0,6% | 0,7% | 0,6% | 0,5% |
CHILLI ZET [2] | 0,5% | 0,4% | 0,6% | 0,5% | 0,4% |
Radio PiN | 0,1% | 0,2% | 0,1% | 0,2% | 0,2% |
Badanie: Radio Track - KBR |
MillwardBrown SMG/KRC |
RMF FM numerem jeden w Polsce
Największy udział w czasie słuchania stacji radiowych, w okresie od czerwca do sierpnia 2012, stale notuje RMF FM - 25,1%. W ujęciu rocznym jest to jednak spadek o 0,8 pkt. proc. Drugie miejsce zajęło Radio Zet (15,2%), co oznacza spadek o 1,3 pkt. proc. Trzecia jest Radiowa Jedynka - wzrost o 0,1 pkt. proc. Tuż za podium znalazła się Trójka (8,7%) - wzrost o 0,7 pkt. proc.