RMF FM liderem słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy

b_150_120_16777215_00_images_lrv3.jpgJak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC radio RMF FM jest liderem słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy radia (osoby w wieku 16-49 lat). Każdego dnia prawie 1/3 Polaków w tym wieku słucha właśnie RMF FM. Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie w tej grupie docelowej 28,3%. 

Kolejne miejsca zajmują: Radio Zet, Trzeci Program Polskiego Radia i Pierwszy Program Polskiego Radia.

 

Osoby w wieku 16-49 lat;

11.2012-01.2013

Udział w czasie

słuchania

Zasięg dzienny

Radio RMF FM

28,3%

33,1%

Radio ZET

17,4%

22,6%

Program 3 Polskiego Radia

7,5%

7,8%

Program 1 Polskiego Radia

4,2%

5,8%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 11.2012-01.2013; TG: wiek: 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12684.