RMF FM liderem słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy
Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC radio RMF FM jest liderem słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy radia (osoby w wieku 16-49 lat). Każdego dnia prawie 1/3 Polaków w tym wieku słucha właśnie RMF FM. Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie w tej grupie docelowej 28,3%.
Kolejne miejsca zajmują: Radio Zet, Trzeci Program Polskiego Radia i Pierwszy Program Polskiego Radia.
Osoby w wieku 16-49 lat; 11.2012-01.2013 |
||
Udział w czasie słuchania |
Zasięg dzienny |
|
Radio RMF FM |
28,3% |
33,1% |
Radio ZET |
17,4% |
22,6% |
Program 3 Polskiego Radia |
7,5% |
7,8% |
Program 1 Polskiego Radia |
4,2% |
5,8% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 11.2012-01.2013; TG: wiek: 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12684.