Bartosz Kańtoch: "Zawsze lubiłem radio, teraz je pokochałem". Czym jest akcja I LOVE RADIO?

b_150_120_16777215_00_images_ilove-logo-kwadrat.png

11 kwietnia w Dniu Radia wystartowała ogólnopolska akcja „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Project managerem strony Iloveradio.pl został Bartosz Kańtoch, założyciel LubieRadio.pl.

To pierwszy taki projekt na polskim rynku, powołany wspólne przez pięciu największych nadawców radiowych: Grupę Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF, Grupę ZPR Media oraz Polskie Radio. Strona Iloveradio.pl docelowo ma stać się platformą informacji o radiu, skupiającą zasięgiem całą branżę radiową.

- Czas na projekt ukazujący, jak wielką moc ma to ponadczasowe medium. Radio jest z nami praktycznie wszędzie: w domu, w pracy, w samochodzie czy telefonie. Coraz więcej miejsca zajmuje także w Internecie. Dlatego czas na stronę www.Iloveradio.pl. To właśnie z niej dowiemy się, skąd radio cieszy się taką popularnością i poznamy jego marketingowy potencjał. - zaznacza Bartosz Kańtoch, project manager Iloveradio.pl

Akcja jest częścią długofalowego projektu „I love radio”, w ramach którego realizowane będą działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów: zarówno reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych.

„I love radio” to odpowiedź na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość rynkową. W dobie konkurencyjnych nowych mediów cyfrowych, działania podejmowane w ramach projektu, mają przypominać o zaletach radia, jego ważnej roli w społeczeństwie, oraz jak skuteczne jest to medium reklamowe.

- W przeciwieństwie do serwisu LubieRadio.pl, informującego o tym, co najważniejsze w branży radiowej, strona Iloveradio.pl dedykowana jest reklamodawcom, klientom domów mediowych, a także osobom poszukującym wiedzy na temat medium radiowego. Można powiedzieć, że zawsze lubiłem radio, a teraz je po prostu pokochałem - mówi Bartosz Kańtoch.

Projektowi towarzyszy kampania promocyjna w mediach własnych tj. na antenach radiowych i kanałach mediów społecznościowych wszystkich zaangażowanych nadawców oraz kampania informacyjna skierowana do ogólnopolskich mediów branżowych i opiniotwórczych. Uzupełnieniem projektu internetowego jest profil na Facebooku.

Polub radio na Facebooku

 

Polecamy

TOK FM o sobie

Radio TOK FM jest pierwszym polskim radiem informacyjnym. Nadaje w 17 miastach, zapewniając słuchaczom rzetelną, wyczerpującą informacją o Polsce i świecie oraz profesjonalną publicystykę. W programach Radia TOK FM występują najbardziej znani polscy dziennikarze i eksperci. W sieci działa portal informacyjny Tokfm.pl publikujący materiały przygotowywane przez dziennikarzy multimedialnego newsroomu Radia TOK FM i portalu Gazeta.pl: autorskie materiały reporterskie, relacje wideo i audio oraz informacje z ostatniej chwili.

Reklama

Najczęściej grane w radiu

 w okresie: 03.05 - 09.05.2014:

1. Milky Chance - Stolen dance
2. Ed Sheeran
I- I see fire
3. Clean Bandit rather be feat. Jess glynne 
4. Grzegorz Hyży & Tabb - Na chwilę 
5. Cris cab - Liar liar
6. Avicii Addicted to you
7. Bednarek - Chodź ucieknijmy… lou & rocked boys
8. Katy Perry - Dark horse feat. Juicy j
9. Mr. Probz waves
10. Chlöe howl rumour
11. American authors best day of my life
12. Donatan - Cicha woda ft. Cleo & sitek
13. Duke Dumont - I got u feat. Jax jones
14. Bastille - Things we lost in the fire
15. Pitbull feat. Jennifer Lopez & Claudia Leitte - We are one (ole ola) [the official 2014 fifa world cup Song]
16. Shakira - Dare (la la la)
17. Nico & Vinz am - I wrong
18. Aloe Blacc - The man
19. Within Temptation - Whole world is watching
20. Rafał Brzozowski - Magiczne słowa

Źródło: ZPAV

Sonda

Częściej słuchasz radia czy oglądasz telewizję?

Częściej słucham radia - 60.7%
Częściej oglądam telewizję - 25.5%
Trudno powiedzieć - 13.5%

Wszystkie odpowiedzi: 267

Napisz do nas

Komunikaty prasowe:
redakcja[małpa]lubieradio.pl

Kontakt (oferty "dam pracę", patronaty, inne):
kontakt[małpa]lubieradio.pl

Reklama:
reklama[małpa]lubieradio.pl

zdrowie