Kampania reklamowa "Poranka Radia TOK FM" (zdjęcia)

b_150_120_16777215_00_images_tok-fm-kampania_TokFM_JP.jpg

Z początkiem października rozpocznie się kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Radia TOK FM. W spotach i kreacjach reklamowych pojawią się dziennikarze „Poranka Radia TOK FM”: Janina Paradowska, Dominika Wielowieyska, Tomasz Sekielski, Jan Wróbel i Jacek Żakowski.

 

Reklamy sztandarowego programu stacji „Poranek Radia TOK FM” z udziałem jego prowadzących będzie można zobaczyć w telewizji, kinach, prasie i internecie, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej w 17 miastach nadawania stacji. To największa dotychczas kampania Radia TOK FM.

Reklamy będą emitowane w stacjach telewizyjnych TVN 24 i Polsat News, sieci kin Helios i Cinema City oraz na stronach internetowych z grupy Gazeta.pl. Kreacje pojawią się też w „Gazecie Wyborczej”,  „Metrze” i „Polityce” oraz na nośnikach AMS we wszystkich 17 miastach, w których można odbierać sygnał stacji, w tym na kilku powierzchniach wielkoformatowych w Warszawie.

W tej odsłonie kampanii Radia TOK FM po raz pierwszy wykorzystano też ekrany CityINFOtv umieszczone w warszawskim metrze. Będzie można na nich obejrzeć spot promujący stację, a także czytać wypowiedzi gości porannych i popołudniowych programów TOK FM.

Działania, najbardziej zintensyfikowane w pierwszych tygodniach października, potrwają do końca roku.

Koncepcją i realizacją kampanii oraz planowaniem mediów zajęło się Radio TOK FM we własnym zakresie. Spoty przygotowało studio SVG.