Zasady akcji "To jest do radia kawałek" - 2. edycja:

1. Organizatorem drugiej edycji akcji „To jest do radia kawałek” jest portal LubieRadio.pl
2. Partnerami akcji są internetowe rozgłośnie radiowe:
a) Studenckie Radio Aktywne – http://radioaktywne.pl/
b) Pulsstacja – http://pulsstacja.fm/
c) Gorlilla FM –http://gorillafm.com/
3. Celem akcji jest pomoc w promocji twórczości mniej znanych zespołów, wsparcie ich w próbie dotarcia do szerszej publiczności oraz umożliwienie zaistnienia w polskich stacjach radiowych. Ideą zabawy jest otwarcie rozgłośni radiowych na muzyczne oczekiwania słuchaczy.
4. Dwa utwory, wyłonione w głosowaniu, zostaną wyemitowane w stacjach partnerskich konkursu.
5. Każda stacja partnerska wyemituje dwa zwycięskie utwory minimum 20 razy (przynajmniej raz dziennie przez dwa tygodnie po zakończeniu konkursu), w godz. 6 – 23.
6. Aby zgłosić utwór, należy w komentarzu pod obrazkiem podać link do utworu, jego tytuł oraz wykonawcę. 
7. Głosowanie odbywa się za pomocą znaczników "Lubię to" przy wybranych komentarzach.
8. Liczone są głosy fanów FanPage'a www.Facebook.com/LubieRadio.
9. Ostatni dzień głosowania: 7 lutego 2013 r. Wygrają dwa utwory z największą liczbą ważnych znaczników "Lubię to" (tzw. „lajków”).
10. Organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby skontaktować się z autorami zwycięskich utworów w przeciągu tygodnia od zakończenia głosowania.
11. Jeśli autorzy zwycięskich utworów wyrażą chęć, piosenki zostaną wyemitowane w internetowych stacjach radiowych: Studenckie Radio Aktywne, Pulsstacja, Gorilla FM.
12. W komentarzach do obrazka należy umieszczać jedynie propozycje utworów.
13. Nie należy dublować propozycji. W przypadku powtórnego zgłoszenia tego samego utworu, liczone będą głosy tylko z jednego zgłoszenia.
14. Akcja w całości odbywa się w serwisie społecznościowym http://facebook.com/
15. Ogłoszenie wyników nastąpi 8 lutego 2013 r na Facebooku oraz w portalu LubieRadio.pl
16. Pytania dotyczące zabawy można kierować pod adres kontakt[małpa]lubieradio.pl.