Na wiosnę zdrożeją reklamy w stacjach Grupy RMF

b_150_120_16777215_00_images_Grupa-RMF-logo.jpg

Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF przedstawiła cenniki swoich produktów w okresie od 3.03.2014 do 29.06.2014.

 

Wiosną 2014 r. średnia cena w najpopularniejszej stacji radiowej w Polsce wzrośnie o 4,6% i będzie wynosić 7 162 zł (obecnie 6 847 zł). Cenniki sieci 23 stacji RMF MAXXX oraz nadającej w 19 miastach kraju stacji RMF Classic zmienią się średnio o 4,4%.Tym samym korekcie ulegną cenniki pakietów RMF 3D (+4,5%), RMF na MAXXXa (+4,6%) i RMF z Klasą (+4,6%).

- Grupa RMF podjęła decyzję o korekcie cen wskutek utrzymującego się na wysokim poziomie popytu na reklamę w należących do niej rozgłośniach i dobrych perspektyw dla rynku w nadchodzącym okresie. - poinformował Maciej Brzozowski, rzecznik prasowy Grupy RMF.