Trójka najbardziej medialną marką w branży radiowej. RMF FM zdetronizowane

b_150_120_16777215_00_images_mikrofon-retro.jpgRadiowa Trójka znalazła się na pierwszym miejscu wśród marek stacji radiowych objętych tegorocznym badaniem „Top Marka 2013”, wyprzedzając dotychczasowego lidera – RMF FM.

Trzecie miejsce zajęło Radio Zet, które polepszyło swój wynik o jedną lokatę. Na czwartej pozycji uplasowało się Radio Maryja. Piątym najczęściej i najlepiej opisywanym w prasie brandem radiowym okazało się TOK FM.

W porównaniu z innymi rozgłośniami, Program 3 ponownie zdobył najwięcej punktów za pozytywny wydźwięk publikacji prasowych. W samym Internecie dominowały informacje na temat stacji RMF FM. 

Wśród rozgłośni radiowych objętych tegorocznym badaniem „Top Marka”, Trójka uplasowała się na pierwszej pozycji z sumą 66 punktów i jednocześnie pobiła swój rekord. Tym samym rozgłośnia z Myśliwieckiej jest pierwszą, która zdetronizowała dotychczasowego lidera rankingu Top Marka w branży radiowej – RMF FM, dotychczas co roku zajmującego pierwszą pozycję.

Na ogólną ocenę składały się m.in. punkty za liczbę publikacji, zasięg publikacji oraz punkty za wydźwięk, których – tak jak w ubiegłym roku – Program 3 otrzymałnajwięcej spośród badanych marek radiowych (26). Spośród wszystkich artykułów prasowych i internetowych dotyczących Trójki, aż 418 było pozytywnych – na tle innych stacji radiowych (drugi w kolejności najlepszy wynik to 325 punktów), Program 3 wyraźnie wyszedł na prowadzenie.

Raport Top Marka 2013 jest analizą tekstów, jakie ukazały się w ciągu 12 miesięcy – od 1 lipca 2013 do 30 czerwca br. W tegorocznym zestawieniu analizą objęto 230 tysięcy publikacji prasowych. Publikacje te zostały wyselekcjonowane na podstawie monitoringu ponad tysiąca tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej. Pod uwagę wzięto ogólnopolskie dzienniki i tygodniki opinii, tytuły ekonomiczne, specjalistyczne (branżowe), magazyny life-stylowe oraz tabloidy. Po raz pierwszy badanie najsilniejszych marek objęło także około 5 milionów źródeł internetowych. Na punktację wpływa nie tylko liczba informacji, które ukazują się w mediach na temat badanych marek, ale także ich jakość. Szóstą edycję badania Top Marka przygotował miesięcznik „Press” i agencja informacyjna „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

 

Polub radio na Facebooku

 

Polecamy

Reklama

Najczęściej grane w radiu

 w okresie: 03.05 - 09.05.2014:

1. Milky Chance - Stolen dance
2. Ed Sheeran
I- I see fire
3. Clean Bandit rather be feat. Jess glynne 
4. Grzegorz Hyży & Tabb - Na chwilę 
5. Cris cab - Liar liar
6. Avicii Addicted to you
7. Bednarek - Chodź ucieknijmy… lou & rocked boys
8. Katy Perry - Dark horse feat. Juicy j
9. Mr. Probz waves
10. Chlöe howl rumour
11. American authors best day of my life
12. Donatan - Cicha woda ft. Cleo & sitek
13. Duke Dumont - I got u feat. Jax jones
14. Bastille - Things we lost in the fire
15. Pitbull feat. Jennifer Lopez & Claudia Leitte - We are one (ole ola) [the official 2014 fifa world cup Song]
16. Shakira - Dare (la la la)
17. Nico & Vinz am - I wrong
18. Aloe Blacc - The man
19. Within Temptation - Whole world is watching
20. Rafał Brzozowski - Magiczne słowa

Źródło: ZPAV

Sonda

Częściej słuchasz radia czy oglądasz telewizję?

Częściej słucham radia - 60.7%
Częściej oglądam telewizję - 25.5%
Trudno powiedzieć - 13.5%

Wszystkie odpowiedzi: 267

Napisz do nas

Komunikaty prasowe:
redakcja[małpa]lubieradio.pl

Kontakt (oferty "dam pracę", patronaty, inne):
kontakt[małpa]lubieradio.pl

Reklama:
reklama[małpa]lubieradio.pl