Radio PiN z nagrodą Business Superbrands 2013

b_150_120_16777215_00_images_pin_logo.jpg

To już trzecia nagroda Superbrands w historii Radia PiN (poprzednie stacja otrzymała w 2005 i 2008 roku). Tym razem Radio otrzymało statuetkę w kategorii “Biznes”.

 

Nagrody Superbrands przyznawane są przez The Superbrands Ltd., działającą w 85 krajach świata organizację nagradzającą sukcesy marek, które odznaczają się wyjątkowo silnym wizerunkiem. Statuetki i dyplomy tegorocznej, siódmej edycji zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania konsumenckiego na niespotykanej dotychczas w Polsce próbie - liczącej aż 15 000 respondentów. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: wysoka rozpoznawalność marki i dobry wizerunek zarówno wśród konsumentów, jak i w ocenie ekspertów. 

W uzasadnieniu przewodniczącego Rady Marek Superbrands – dr Krzysztofa Najdera czytamy: Radio PiN to jedyna stacja radiowa odznaczająca się profesjonalizmem i spójną tematyką interesującą dla świata biznesu.