„7 dni na biznes” – zaprasza Radio PiN i Bloomberg Businessweek Polska

b_150_120_16777215_00_images_pin_logo.jpgDziś na antenie Radia PiN zadebiutował program „7 dni na biznes” przygotowywany przez dziennikarzy redakcji Bloomberg Businessweek Polska i Radia PIN. Prowadzącymi program są Cezary Szymanek – redaktor naczelny BBWP i Bartek Wejman – szef anteny Radia PiN.


Audycja „7 dni na biznes” będzie nadawana co tydzień - w dniu ukazania się wydania Bloomberg Businessweek Polska na tabletach i w kioskach - na antenie Radia PiN w godz. od 07.00 do 10.00. Trzygodzinna audycja będzie wypełniona aktualnymi wiadomościami, przeglądem prasy, komentarzami ekonomistów i przedsiębiorców oraz gośćmi ze świata biznesu i polityki.

„Nawiązanie współpracy z Radiem PiN jest naturalnym ruchem. Obie redakcje skupiają się na szeroko rozumianym biznesie i gospodarce. A program „7 dni na biznes” będzie atrakcyjnym i bogatym merytorycznie początkiem każdego tygodnia dla właściciela, inwestora czy menedżera” – mówi Cezary Szymanek, redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska.

Bartek Wejman, szef anteny w Radiu PiN mówi: "Co tydzień z przyjemnością sięgam po najciekawszy moim zdaniem tytuł gospodarczy w Polsce. Bardzo się cieszę z nawiązania współpracy z redakcją Bloomberg Businessweek Polska. Postawiliśmy sobie poprzeczkę bardzo wysoko ale w rezultacie połączenia sił obu redakcji powstał ciekawy, dynamiczny i pełen unikalnych treści poranny program".

Szymanek dodaje, że poniedziałkowy program „7 dni na biznes” to dopiero początek zacieśniania współpracy między tytułami skupionymi w Presspublice a Radiem PiN. Kolejne odsłony już niebawem.