Rośnie zasięg RMF FM Classic

b_150_120_16777215_00_images_rmf_classic_logo.gif

Wzrasta zasięg dzienny RMF Classic. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown każdego dnia stacja dociera do 425 tys. osób w całej Polsce. Powiększa się grono słuchaczy RMF Classic w atrakcyjnych dla reklamodawców grupach zawodowych: osoby na stanowiskach kierowniczych, właściciele firm i przedstawiciele wolnych zawodów.

 

 

 

Zasięg dzienny RMF Classic

11.2012 – 01.2013

12.2012 – 02.2013

01.2013 – 03.2013

Dyrektorzy, wolne zawody, właściciele firm

169 000

177 000

193 000

Ogół badanych

401 000

406 000

425 000

Źródło: Radio Track, Millward Brown; 11.2012-01.2013, 12.2012-02.2013, 01.2013-03.2013; TG:, sytuacja zawodowa: dyrektorzy/wolne zawody, właściciele firm, ogół badanych; próba odpowiednio: 5619, 5602, 5517, 21052, 21058, 21053.

 

Słuchacze RMF Classic to wyjątkowo atrakcyjna grupa odbiorców. Są to osoby nie tylko wyróżniające się na tle ogółu Polaków pod względem dochodów i samoceny sytuacji materialnej, ale również bardzo często podejmujące w swoich gospodarstwach domowych ważne decyzje zakupowe. Dodatkowo ponad połowa spośród nich to mieszkańcy największych miast i aglomeracji miejskich w Polsce, a także osoby z wyższym wykształceniem.

 

 

04.2012-03.2013

Słuchacze RMF Classic

Ogół badanych

Affinity Index

Osoby z wyższym wykształceniem

59,5%

25,8%

230

Miasta i aglomeracje

powyżej 500 tys. mieszkańców

52,5%

19,4%

270

Miesięczne dochody gospodarstwa domowego powyżej 3000 zł.

62,1%

41,8%

148

Bardzo dobra lub dobra

samoocena sytuacji materialnej

87,1%

75,8%

115

Osoba będąca głową rodziny

50,1%

42,3%

118

Osoba robiąca codzienne zakupy

47,0%

44,4%

106

Źródło: Radio Track, Millward Brown; 04.2012-03.2013; TG: Słuchacze RMF Classic (według zasięgu dziennego), ogół badanych; próba odpowiednio: 2183, 84229.

 

Stacja muzyczna RMF Classic jest obecna już w 18 miastach Polski. Można jej także słuchać poprzez platformę internetową RMFon. Znakiem firmowym stacji jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz tematyczna różnorodność poszczególnych pasm programowych. RMF Classic przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, designu i nowych technologii.

Od:
Do:
IX.12
XI.12
XII.12
 II.13
III.13
V.13
VI.13
VIII.13
IX.13
XI.13
RMF FM 25,3% 24,2% 26,9% 25,0% 23,9%
Radio ZET 15,2% 15,2% 15,9% 14,4% 14,9%
Jedynka 11,1% 10,2% 10,0% 11,0% 10,3%
Trójka 7,5% 7,5% 7,2% 7,0% 7,5%
Radio Maryja 2,9% 2,7% 2,4% 2,0% 2,0%
ESKA ROCK 1,7% 1,8% 1,6% 1,5% 1,7%
TOK FM 1,1% 1,1% 1,0% 1,1% 1,1%
RMF Classic 0,8% 0,9% 0,9% 0,9% 1,0%
Czwórka 0,5% 0,5% 0,6% 0,5% 0,4%
Dwójka 0,5% 0,5% 0,4% 0,5% 0,4%
Chilli ZET 0,4% 0,5% 0,5% 0,4% 0,4%
Radio PiN 0,2% 0,1% 0,1% 0,1% 0,1%

Źródło: SMG KRC

Wyniki w wybranych miastach

Polub radio na Facebooku

 

Polecamy

Grupa RMF o sobie

Grupa RMF to stacje RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic, których łączny udział w czasie słuchania wśród osób w wieku 16-49 lat wynosi 34,5%. Codziennie stacje Grupy RMF docierają do 41,2% Polaków w tym wieku. Grupa RMF to również 87 tematycznych stacji radiowych, dostępnych na platformie internetowej RMFon.pl a także wortal informacyjny RMF24.pl.

Radio RMF FM jest największą stacją radiową w Europie. RMF MAXXX to dynamicznie rozwijająca się grupa stacji młodzieżowych. RMF Classic przyciąga wyjątkowe audytorium: osoby wykształcone, mieszkańców największych miast w Polsce, przedstawicieli najbardziej prestiżowych zawodów i osoby z wysokimi dochodami. RMFon oferuje 87 stacji internetowych o zróżnicowanym profilu muzycznym oraz szereg uzupełniających treści, w tym wiadomości ze świata muzyki, teledyski, biografie, dyskografie, galerie, kalendarium oraz funkcjonalności społecznościowe.

Reklama

Najczęściej grane w radiu

 w okresie: 03.05 - 09.05.2014:

1. Milky Chance - Stolen dance
2. Ed Sheeran
I- I see fire
3. Clean Bandit rather be feat. Jess glynne 
4. Grzegorz Hyży & Tabb - Na chwilę 
5. Cris cab - Liar liar
6. Avicii Addicted to you
7. Bednarek - Chodź ucieknijmy… lou & rocked boys
8. Katy Perry - Dark horse feat. Juicy j
9. Mr. Probz waves
10. Chlöe howl rumour
11. American authors best day of my life
12. Donatan - Cicha woda ft. Cleo & sitek
13. Duke Dumont - I got u feat. Jax jones
14. Bastille - Things we lost in the fire
15. Pitbull feat. Jennifer Lopez & Claudia Leitte - We are one (ole ola) [the official 2014 fifa world cup Song]
16. Shakira - Dare (la la la)
17. Nico & Vinz am - I wrong
18. Aloe Blacc - The man
19. Within Temptation - Whole world is watching
20. Rafał Brzozowski - Magiczne słowa

Źródło: ZPAV

Sonda

Częściej słuchasz radia czy oglądasz telewizję?

Częściej słucham radia - 60.7%
Częściej oglądam telewizję - 25.5%
Trudno powiedzieć - 13.5%

Wszystkie odpowiedzi: 267

Napisz do nas

Komunikaty prasowe:
redakcja[małpa]lubieradio.pl

Kontakt (oferty "dam pracę", patronaty, inne):
kontakt[małpa]lubieradio.pl

Reklama:
reklama[małpa]lubieradio.pl