Wzrosną ceny reklam w Radiu Plus. "To efekt wyższej słuchalności"

b_150_120_16777215_00_images_radio-plus.jpg

Decyzją grupy Eurozet i Time zwiększą się stawki reklam w sieci Radia Plus. - Nowe cenniki podyktowane są dynamicznym wzrostem słuchalności stacji - tłumaczą właściciele.

 

Radio Plus od kwietnia br., wraz z przejęciem przez Grupę Radiową Time programowania sieci od Grupy Eurozet, nadaje w zmienionej formule. "Łagodne przeboje" zastąpiła muzyka disco.

- Zdecydowana zmiana formatu muzycznego oraz modyfikacja programu (nowe audycje i prowadzący, odświeżona formuła pasm) w znaczący sposób wpłynęły na poprawę wyników słuchalności całej sieci i wzmocnienie jej pozycji na rynku. - informuje Grupa Radiowa Time.

W ciągu kilku miesięcy nadawania w zmienionej formule słuchalność sieci Radia Plus wzrosła ponad trzykrotnie. Według ostatnich wyników badania Radio Track zasięg dzienny Radia Plus w okresie czerwiec-sierpień w grupie celowej 30-49 wynosi 5,16 %. Przed zmianą, w fali styczeń-marzec br. wynosił natomiast 1,65%.

Grupa Radiowa Time wspólnie z Grupą Eurozet podjęły decyzję o podwyższeniu cen reklam średnio o 59% w całej sieci Radia Plus. Średnia cena spotu reklamowego, emitowanego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-20:00, będzie kosztować 2 300 zł. Z kolei w weekendy w godzinach 6:00-20:00 średnia cena spotu wyniesie 1 971 zł. W konsekwencji wyższych cen spotów sieci Radia Plus, zmienią się także cenniki całych pakietów grupy Eurozet i Time.

W maju 2010 roku Radio PLUS i VOX FM podpisały umowę o współpracy, dzięki której powstała sieć Radia Plus. Obecnie do Eurozetu należy 12, a grupy Time - 8 rozgłośni. Sieć powstała na bazie koncesji należących do podmiotów kościelnych współpracujących z Eurozet i Time.