Rusza kampania reklamowa Radia ZET Gold (wideo)
23 września po hasłem „Zawsze wielkie przeboje!” wystartuje pierwsza kampania Radia ZET Gold, które nadaje od lipca br.
Reklamy stacji pojawią się w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, sieci kin Multikino, prasie, autobusach komunikacji miejskiej i w Internecie. W kampanii wykorzystane zostaną również siatki wielkoformatowe w wybranych miastach, w których nadaje Radio ZET Gold.
Kampania telewizyjna zwraca uwagę na muzyczny charakter sieci i jej liner – „Zawsze wielkie przeboje!”. W warstwie graficznej wykorzystano efekt kalejdoskopu, nawiązując do stylistyki lat 70’, 80’, i 90’ oraz kolorowego klimatu tamtych czasów. W spotach pojawią się reprezentatywne dla Radia ZET Gold przeboje (m.in. „Yes Sir, I Can Boogie” Baccary, „Zegarmistrz światła” Tadeusza Woźniaka, czy „Felicita” Al Bano & Rominy Power), które zapisały się w historii polskiej i światowej sceny muzycznej.
Za kreację kampanii odpowiadała Agencja Open. Media zaplanował ZenithOptimedia.