Bartosz Kańtoch: "Zawsze lubiłem radio, teraz je pokochałem". Czym jest akcja I LOVE RADIO?

b_150_120_16777215_00_images_ilove-logo-kwadrat.png

11 kwietnia w Dniu Radia wystartowała ogólnopolska akcja „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Project managerem strony Iloveradio.pl został Bartosz Kańtoch, założyciel LubieRadio.pl.

To pierwszy taki projekt na polskim rynku, powołany wspólne przez pięciu największych nadawców radiowych: Grupę Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF, Grupę ZPR Media oraz Polskie Radio. Strona Iloveradio.pl docelowo ma stać się platformą informacji o radiu, skupiającą zasięgiem całą branżę radiową.

- Czas na projekt ukazujący, jak wielką moc ma to ponadczasowe medium. Radio jest z nami praktycznie wszędzie: w domu, w pracy, w samochodzie czy telefonie. Coraz więcej miejsca zajmuje także w Internecie. Dlatego czas na stronę www.Iloveradio.pl. To właśnie z niej dowiemy się, skąd radio cieszy się taką popularnością i poznamy jego marketingowy potencjał. - zaznacza Bartosz Kańtoch, project manager Iloveradio.pl

Akcja jest częścią długofalowego projektu „I love radio”, w ramach którego realizowane będą działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów: zarówno reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych.

„I love radio” to odpowiedź na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość rynkową. W dobie konkurencyjnych nowych mediów cyfrowych, działania podejmowane w ramach projektu, mają przypominać o zaletach radia, jego ważnej roli w społeczeństwie, oraz jak skuteczne jest to medium reklamowe.

- W przeciwieństwie do serwisu LubieRadio.pl, informującego o tym, co najważniejsze w branży radiowej, strona Iloveradio.pl dedykowana jest reklamodawcom, klientom domów mediowych, a także osobom poszukującym wiedzy na temat medium radiowego. Można powiedzieć, że zawsze lubiłem radio, a teraz je po prostu pokochałem - mówi Bartosz Kańtoch.

Projektowi towarzyszy kampania promocyjna w mediach własnych tj. na antenach radiowych i kanałach mediów społecznościowych wszystkich zaangażowanych nadawców oraz kampania informacyjna skierowana do ogólnopolskich mediów branżowych i opiniotwórczych. Uzupełnieniem projektu internetowego jest profil na Facebooku.