Ruszyła platforma muzyczna eskaGO.pl
Uruchomiony niedawno serwis internetowy eskaGO.pl, należący do Time S.A., zastąpił witrynę FabrykaMuzy.pl. Platforma oferuje darmowe korzystanie z kilkudziesięciu tematycznych kanałów radiowych online oraz dostęp do kanałów ESKA TV i Polo TV, a także nowego kanału muzycznego – ESKA Party TV.
Platforma eskaGO.pl to aktualnie 43 kanały muzyczne zróżnicowane pod względem brzmienia. Kanały te są pogrupowane zgodnie z klimatem muzycznym głównych stacji, wchodzących w skład Grupy Radiowej Time: Radia ESKA, Eska ROCK , WAWA i VOX FM. Oferują pełen wachlarz gatunków – od rocka przez hip-hop, R'n'B, muzykę klubową, aż po hity zarówno światowych jak i krajowych list przebojów.
Do listy kanałów tematycznych, dostępnych wcześniej w serwisie Fabryka Muzy, dołączyło kilkanaście nowych pozycji, w tym kanały ESKA TV, ESKA Party TV oraz Polo TV. Poza kanałami tematycznymi na stronie eskaGO.pl promowane są powiązane tematycznie treści, pochodzące z serwisów internetowych stacji Grupy Radiowej Time. Są wśród nich wiadomości muzyczne, informacje o imprezach i koncertach oraz najnowsze materiały wideo.
Nową platformę muzyczną znaleźć można pod adresem www.eskaGO.pl. Dostępna jest również za pośrednictwem aplikacji na iPhone`y i telefony z systemem Android. Już od 10 stycznia br. platforma eskaGO.pl będzie dostępna w wersji zoptymalizowanej pod kątem urządzeń mobilnych. W najbliższym czasie planowany jest także intensywny rozwój elementów społecznościowych.
– Naszym celem jest stworzenie w wirtualnej przestrzeni miejsca, które umożliwi nie tylko oglądanie wideoklipów, słuchanie radia i kanałów muzycznych, ale także aktywne dzielenie się z innymi użytkownikami opiniami na ich temat – mówi Michał Pluta, Senior Project Manager Grupy Radiowej Time odpowiedzialny za wdrożenie platformy eskaGO.pl – Platforma da także możliwość interakcji między internautami a popularnymi prezenterami stacji radiowych, należących do naszej Grupy.
Projekt graficzny serwisu eskaGO opracował Dział e-technologii Grupy Radiowej Time. Za jego realizację odpowiada spółka Supermedia Interactive, a sprzedażą powierzchni reklamowej witryny zarządza Internetowy Dom Mediowy Net S.A. Start platformy wspiera kampania internetowa realizowana w oparciu o witryny internetowe, należące do Grupy Radiowej Time i serwisy zewnętrzne (m.in. Wirtualna Polska). Do promocji nowej platformy wykorzystywane są także profile w mediach społecznościowych, m.in. największy na polskim Facebook’u fanpage medialny Radia ESKA.