11 kwietnia w Dniu Radia wystartowała ogólnopolska akcja „I love radio”, której celem jest popularyzacja ...
24 maja br. wystartuje kolejna edycja Letniej Sceny ESKI – ogólnopolskiej trasy letnich koncertów ...
„Warto Było” to drugi album studyjny folkowo/rockowej grupy InoRos, którego premiera odbędzie się już 15 ...
10 maja maja wystartowała nowa kampania Radia ZET. Starybrat doi krowę, Michałowski staje się specem od ...
Kultowa grupa The Rolling Stones wystąpi 13 października 2014 r. w Warszawie podczas tegorocznego Balu ...
11 kwietnia w Dniu Radia wystartowała ogólnopolska akcja „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Project managerem strony Iloveradio.pl został Bartosz Kańtoch, założyciel LubieRadio.pl.
24 maja br. wystartuje kolejna edycja Letniej Sceny ESKI – ogólnopolskiej trasy letnich koncertów plenerowych. W cyklu imprez, organizowanych przez Radio ESKA we współpracy z miastami, wezmą udział wykonawcy dobrze znani słuchaczom z anteny Radia ESKA.
„Warto Było” to drugi album studyjny folkowo/rockowej grupy InoRos, którego premiera odbędzie się już 15 maja. Muzycy zapowiadają 16 kawałków, czyli ponad 70 min. nowoczesnej, góralskiej muzyki. Płytę poleca LubieRadio.pl.
10 maja maja wystartowała nowa kampania Radia ZET. Starybrat doi krowę, Michałowski staje się specem od męskiego masażu, a Korościel „kradnie” słuchaczce ogórka. W radiu do wakacji dwie ekipy prowadzących będą walczyć o słuchaczy.
Kultowa grupa The Rolling Stones wystąpi 13 października 2014 r. w Warszawie podczas tegorocznego Balu Radiowca! Kto zagra jako polski support? Zwycięzcę wyłoni ogólnopolski konkurs.

Ruszyła platforma muzyczna eskaGO.pl

b_150_120_16777215_00_images_eskaGO_logotyp.jpgUruchomiony niedawno serwis internetowy eskaGO.pl, należący do Time S.A., zastąpił witrynę FabrykaMuzy.pl. Platforma oferuje darmowe korzystanie z kilkudziesięciu tematycznych kanałów radiowych online oraz dostęp do kanałów ESKA TV i Polo TV, a także nowego kanału muzycznego – ESKA Party TV.

 

Platforma eskaGO.pl to aktualnie 43 kanały muzyczne zróżnicowane pod względem brzmienia. Kanały te są pogrupowane zgodnie z klimatem muzycznym głównych stacji, wchodzących w skład Grupy Radiowej Time: Radia ESKA, Eska ROCK , WAWA i VOX FM. Oferują pełen wachlarz gatunków – od rocka przez hip-hop, R'n'B, muzykę klubową, aż po hity zarówno światowych jak i krajowych list przebojów.

Do listy kanałów tematycznych, dostępnych wcześniej w serwisie Fabryka Muzy, dołączyło kilkanaście nowych pozycji, w tym kanały ESKA TV, ESKA Party TV oraz Polo TV. Poza kanałami tematycznymi na stronie eskaGO.pl promowane są powiązane tematycznie treści, pochodzące z serwisów internetowych stacji Grupy Radiowej Time. Są wśród nich wiadomości muzyczne, informacje o imprezach i koncertach oraz najnowsze materiały wideo.

Nową platformę muzyczną znaleźć można pod adresem www.eskaGO.pl. Dostępna jest również za pośrednictwem aplikacji na iPhone`y i telefony z systemem Android. Już od 10 stycznia br. platforma eskaGO.pl będzie dostępna w wersji zoptymalizowanej pod kątem urządzeń mobilnych. W najbliższym czasie planowany jest także intensywny rozwój elementów społecznościowych.

– Naszym celem jest stworzenie w wirtualnej przestrzeni miejsca, które umożliwi nie tylko oglądanie wideoklipów, słuchanie radia i kanałów muzycznych, ale także aktywne dzielenie się z innymi użytkownikami opiniami na ich temat – mówi Michał Pluta, Senior Project Manager Grupy Radiowej Time odpowiedzialny za wdrożenie platformy eskaGO.pl – Platforma da także możliwość interakcji między internautami a popularnymi prezenterami stacji radiowych, należących do naszej Grupy.

Projekt graficzny serwisu eskaGO opracował Dział e-technologii Grupy Radiowej Time. Za jego realizację odpowiada spółka Supermedia Interactive, a sprzedażą powierzchni reklamowej witryny zarządza Internetowy Dom Mediowy Net S.A. Start platformy wspiera kampania internetowa realizowana w oparciu o witryny internetowe, należące do Grupy Radiowej Time i serwisy zewnętrzne (m.in. Wirtualna Polska). Do promocji nowej platformy wykorzystywane są także profile w mediach społecznościowych, m.in. największy na polskim Facebook’u fanpage medialny Radia ESKA.

Polub radio na Facebooku

 

Polecamy

Reklama

Najczęściej grane w radiu

 w okresie: 03.05 - 09.05.2014:

1. Milky Chance - Stolen dance
2. Ed Sheeran
I- I see fire
3. Clean Bandit rather be feat. Jess glynne 
4. Grzegorz Hyży & Tabb - Na chwilę 
5. Cris cab - Liar liar
6. Avicii Addicted to you
7. Bednarek - Chodź ucieknijmy… lou & rocked boys
8. Katy Perry - Dark horse feat. Juicy j
9. Mr. Probz waves
10. Chlöe howl rumour
11. American authors best day of my life
12. Donatan - Cicha woda ft. Cleo & sitek
13. Duke Dumont - I got u feat. Jax jones
14. Bastille - Things we lost in the fire
15. Pitbull feat. Jennifer Lopez & Claudia Leitte - We are one (ole ola) [the official 2014 fifa world cup Song]
16. Shakira - Dare (la la la)
17. Nico & Vinz am - I wrong
18. Aloe Blacc - The man
19. Within Temptation - Whole world is watching
20. Rafał Brzozowski - Magiczne słowa

Źródło: ZPAV

Sonda

Częściej słuchasz radia czy oglądasz telewizję?

Częściej słucham radia - 60.7%
Częściej oglądam telewizję - 25.5%
Trudno powiedzieć - 13.5%

Wszystkie odpowiedzi: 267

Napisz do nas

Komunikaty prasowe:
redakcja[małpa]lubieradio.pl

Kontakt (oferty "dam pracę", patronaty, inne):
kontakt[małpa]lubieradio.pl

Reklama:
reklama[małpa]lubieradio.pl